søndag 11. januar 2009

Eksamenspause

Nyttårsgalla.
God mat. Vakre menneske. Masker. Gode samtalar.
Eg hadde ein vidunderleg kveld. I byrjinga merka eg godt at det er ein månad sidan eg har prata teiknspråk, men det forsvann litt etter litt. Meg og Magdalene dansa. Mykje. Det er lenge si eg har dansa så mykje. Me brydde oss absolutt ingenting om alle menneskjene. Me danste akkuratt sånn som me følte for. "Lost in the moment" på godt Norsk... Midt i dansinga trødde eg på eit glasskår. Men istadenfor å fikse det med ein gong dansa eg berre vidare. Det var ikkje så smart, for glassbiten hadde satt seg fast inni foten min, så eg dansa såret djupare... Nå trur d kanskje at eg har eit stort sår undder foten, men det var ikkje store biten. Det berre svir litt når eg går... Saman med vannblemma eg fekk (og grunna dansing) vert dei ei slags påminning om kor kjekt eg hadde det.
Her kjem nokre bilete:
Maska er på og eg er klar til å gå.
Eg fann Iselin

Nyforelska...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Pause e viktig i lesinga veittu:)
Ka fine dokke va!
Lukke til vidare me eksamensdriten, unnskyld det barnslige uttrykket mitt. Men eg syns rett og slett at eksamen er nokke dritt til tider
(les:alltid;)
heheee.. Dette var neppe særlig oppkvikkande for dej akkurat!
God kveld
*klem*

Siri Beate sa...

Hehe... Jo, d va d! Takk for ditt barnsligge uttrykk - d gjorde meg gla!

Unknown sa...

Så utruligt fine du va! :D Godt du har vet te å kosa deg litt o oppi eksamensdriten (får vel barra ta i brok uttrykket eg o, då eg e ganske enige). :P
I kvell kjeme eg him te jentene mine i Bergen, jeeey! :D
Låv juuu, Biå mi:)

Marianne sa...

vikti me pausa, og me hadde da kjempegøy:):):) va ein arti kveld!