søndag 25. januar 2009

"Back" in Bergen

Eg byrjer å få tilbake livet mitt... Eg har vore i Bergen i tre veker no, men føler eg nett har begynt å vere sosial...
Dette kjem av det naturlige orsak at eg fyrst jobba med heimeeksamen i to veker, for så å reise til Ål ei heil veke... Men no har eg vore i døvekyrka, på kafè og heime hos ein anna person enn meg sjølv! Hurra! No gler eg meg til kvardagens kjas og mas!! Kvardag er ein fin ting. Sjølv om det somme tider (somti...) er litt keisamt, så er det litt godt og! Det skal bli spanande å byrje på ein "ny skule" - me skal bytte bygg - me forlet lærarskulen og får vår eigen etasje for oss sjølv i Møllendalsveien.
Så no, alle saman kjem eg att til det vanlege livet i Bergen.
Eit par bilete frå turen vår til Ål:
Me lagar ein M

Teiknet for "samanheng"

3 kommentarer:

Marianne sa...

da va kjekt på Ål, men ska bli godt me kverdag igjen!!! (men for min del blir vel den ganske musikkdominert i to veker....)

Camilla sa...

Hurra for hverdager! De er best=)På min dialekt tror jeg ordet "somti" stammer fra den engelske frasen "some times"... faktisk... Du vet... vi sørlendinger er litt mer internasjonale enn dere rogiser;) Neida...

Siri Beate sa...

Å ja... Men d betyr bare at me e mer patriotiske, så d e greit...