fredag 12. desember 2008

Min klasse er kulare enn din klasse!

Idag var siste dag på skulen - nå er det juleferie!!!
På skulen idag hadde me fyrst fantastiske foredrag om Ål folkehøgskule og kurssenter for døve (me skal der i praksis i Januar...)
Etter det var det kos og babling.

Nå kan de øve på teiknet for liter! Gjer som Kristin (vår døve lærar som forresten er utruleg kul) viser og sei liter på munnen!

Rita og Heidi syng på låven sitter nissen med teikn til!! Rita viser grøt. Eg veit ikkje kva teikn Heidi held på med.

Krista er morosam! Eg tykkjer og det e morosamt at både Linn Helen og Grete Kristin seier men... Trur dette og har noko med songen å gjere...

Det er så utruleg kjekt å gå teiknspråk og tolking! Ikkje nok med at studiet er spanande og kjekt, men klassen min er utruleg kul! Eg smilar kvar gong eg tenkjer på dei tøffe medstudentane mine! Idag fekk me vite at alle har bestått forprøva i praktisk teiknspråk - noko som ikkje eigentleg er overraskande! Me er så flinke, ser de!

Eg fekk julekort hjå Ingunn! Eg er glad!!!

5 kommentarer:

Marianne sa...

heilt enig me deg!!! me e ein fantastisk klasse!!!! hehe

Natalie sa...

du e søt:)
og det ser knallkos ut me tegnspråk:) *klappe* (einaste tegnet ej kan)

Siri Beate sa...

Nei, Natalie - du kan flerne! Du huske jo snø!

Camilla sa...

Beste klassen i verden, for tenk! (for å sei d på ein litt barnslig måte)

VIL-HA bildene fra siste dagen...? kan æ, kan æ??

Jeg sitter her i min stue og burde egentlig lese til eksamen. Folk der ute tror jeg er skikkelig leseflittig student. Jeg tror jeg utad gir inntrykk av at jeg leser mer enn det jeg egentlig gjør. Men jeg skal fortelle deg en hemmelighet; Egentlig leser jeg ikke så mye som jeg kanskje gir uttrykk for. Jeg har sikkert vel så mye pause som effektiv lesetid:D Lenge leve ueffektiviteten og blogkommentarer på lengde med 1.kapittel i en kjedelig roman...

Siri Beate sa...

Jajaja - d kan du få!! Men bare viss eg får dine ;o)

Jaja - d går så fint vettu - e viktigt å virka så du lese masse! Eg virke som eg ikkje lese nogenting - men så lese eg ein goe del...