fredag 19. desember 2008

Grannes

Må vere den vakreste staden i heile verda - det er eg heilt sikker på.
Idag satt eg på eit tog i 8 timar... Frå Oslo til Stavanger... Det er ganske langt det skal eg seie deg! Det er egentleg fascinerande å tenkje på kor mange forskjellige sitte/liggestillingar eg fann... Meir eller mindre komfortable når sant skal seiast. Men no er det verdt kvart sekund. For no er eg heime. Eg har åte pizza og kake og marsipan og sjokolade. Mi mor har bursdag idag - ho er nå 47 år!! Gratulerer igjen, mor.
Eg har bablinga mi frå resten av familien - så då kan de tenke dykk korleis kvelden utarta seg. Men så blei det leggetid - og Siri Beate skulle berre sjekke noko på internett... Så blei det litt for fristande å blogge, som vanleg.
I morgon skal eg vere med Ida og Ingunn!! Eg gler meg som ein litan unge. Saknar dei mykje!
Men no er det tid for å sove medan eg må tidleg opp i morgon, vil nemleg ha bilen så då må eg køyre mor på jobb.

3 kommentarer:

Marianne sa...

sikkert godt å vera heima!!!
og gratulere med dagen te mor di!!

kristine sa...

trur du he misforstått litt...de e herøy som e finaste plassen på jord:)

kristine sa...

trur du he misforstått litt...de e herøy som e finaste plassen på jord:)