lørdag 13. desember 2008

Eit forvirra hovud...

Skuledagen min er allereie beskrive i bloggen under, men dagen slutta ikkje der!! (Ja, eg veit einkvar kan tenkje seg til det sjølv, men no følte eg for å poengtere det...)
Me slutta så tidleg at eg var heime allereie halv tolv. Då burde eg ha vaska stova og gangen, men det gjorde eg ikkje, du gitt. Neida - eg satte meg til å redigere bilder - og slik tar tid. Men kjekt, det er det! Det er slik det blir bloggar og facebookalbum av... Eg burde og ha pakka medan eg skal reise til Glenn-Thore (kjærasten min - for dei som ikkje kobla den...) i morgon. Men den gong ei...
Eg er i ein merkeleg modus for tida. Eg vil heim! Grannes-heim! Men mest av alt vil eg ha ferie frå Bergen. 16 veker skule utan ferie er litt lenge... Dette er ikkje det merelege - dette er heilt normalt.
Men samstundes vil eg ikkje reise frå rommet mitt, CDane mine, Roger (bilen min) eller Janne og Kristine. Eg vil bli i Villa Nordpolen. Kalde, kalde huset. Eg har ikkje lyst å bevege meg nokonstad...
(sett in TMFOK - merkeleg pek(jeg) )
Eg og Roger(framleis bilen) var ute på tur idag. Klokka fire fann eg ut at det var "18:30" idag, som byrja halv 6 - og slik vil me vere med på. Men, så kjem problemet... Eg har ikkje vinterdekk. Men Roger trengte ein køyretur. Viss ikkje er eg (les: far) redd han vil fryse medan eg er heime. Så då vart planen å køyre(Janne: notice) til Anja og Magne. Eg svingte ut av parkeringsplassen utanfor huset, og skulle til å køyre avgårde - men der var det klunk is... Eg prøvar igjen - litt meir forsiktig og betre forberedt.. Ingenting skjer... Heldigvis er menneskje snille vesen og to jenter kom bort og ho eine spurde: "Skal vi hjælpe deg å dyttæ?" (nokre gonger er Bergensdialekta riktig så fin) Så eg kom meg heilskinna fram. (etter det var det ikkje glatt nokon plass på vegane)
Hjå Anja og Magne hadde dei heimelaga pizza, god prat med koselege folk, laging av pepperkaker, scrapping av kort og min personlige favoritt: Wii! Det var kjekt det. Ganske skremmande kor engasjert du blir i f. eks. golf. Me spelte fleire omgongar med golf! Det var kanonkjekt!
Tida suste avgårde og eg køyrde (eg har klart d kvar gong, Janne) heim ca. eitt. Men trur du eg er trøytt... Neida! Eg er vaken som ein hamster på LSD... Dette gjekk diverre utover mine trufaste bloggleserar som må lese ei heil gru med pjatt... Men kven veit - kanskje noko er fornuftig...
Bileta har forresten inga samanheng med noko - det såg berre så keisamt ut med berre tekst. Men dei er fine, då. Og det er eg så har tatt dei.
God natt! (vonar eg)

5 kommentarer:

Camilla sa...

Stiller meg skeptisk til at klokka på veggen viser ti over seks.

Marianne sa...

synst da va kosli å lesa pjatte ditt, eg!

Marianne sa...

fine bilde forresten!! flink du!!

Siri Beate sa...

Hehe... Ja, den va litt feil, men an e che hos meg, då vettu!

Takk, Marianne ;o)

Siri Beate sa...

Hehe... Ja, den va litt feil, men an e che hos meg, då vettu!

Takk, Marianne ;o)