mandag 24. november 2008

Oppdatering

Ja, kva er nytt hjå meg??

Me i Stemmeveien har vore på sydentur! Gutane hang etter oss som floger! Det er harde tider for vakre menneskje! Men kva kan ein seie - me blir van med det...

Spesielt for Kristine , som og er blitt fotomodell! alle stopper ho på gata og spør etter autografen - det er litt slitsomt å måtte vente, men kva gjer ein ikkje for ein god ven?

Eg kan og informere om at Astri Spears snart kjem med ei ny plate som heiter: Oj, eg gjorde det igjen. Dette blir ei flott plate, eg har fått snikhøyrt på nokre songar.

...just a little crazy!

Natalie har byrja i reklamebransjen og klarar seg fint. Eg meiner: Alle vil vel ha sjokoladekake etter dette!

Det var dagens oppdatering om livet mitt! Ha ein fortsatt super dag!

4 kommentarer:

Unknown sa...

Haha løye! :D Syns me va lekre sydenbabes eg:P

Marianne sa...

hahaha!!
arti!!!

Natalie sa...

HAHAHA!! Så søt du e! Sjøl om ej møste all løst på sjokoladekake - så trur ej resten gjerne vil ha! :)

Siri Beate sa...

Takker. Ja, me burde ble havfruer! Og eg burde farga håret mørkt, ser eg...