fredag 31. oktober 2008

Klemmer :oD

Eg tenkjer ofte på klemming! Eg elskar og få og å gi klemmar. Det tek ikkje så lang tid frå eg bler kjent med nokon til eg gjerne gjer dei ein klem eller ti.
Kvifor er klemming så lite utbreitt i visse kretsar? Eg skjønar meg ikkje på menneskje som ikkje likar klemmar. Klemming er bra for alt. Det gjer deg glad viss du er lei deg, det gjer ein dårleg dag betre. Ein klem gjer deg god og varm på innsida. Det er gratis - både å gi og å ta imot. Det er trening; Slike som meg må strekke seg og høge må bøye seg. Det forhindrar krig (er litt vanskeleg å skyte nokon som klemmar deg...)
Eg bur med to supre klemmerar!!! Det er eg veldig glad for.

Ein god Kristineklem :o)

Til alle: Gje meg gjerne ein klem når og kor som helst - eg blir kjempeglad!!

4 kommentarer:

Unknown sa...

Klemmepå:D

Marianne sa...

klemming e kjempekjekt!!! liker klemmer!!!!
klem frå marianne:*

Camilla sa...

*KlemmepåSiriBeate*

Kjente jeg igjen et fritt sitert utdrag fra Klemmeboka...?;)

Siri Beate sa...

Jepp, klemmeboka e flittig lest i!!! D e dorr ingen tvil om! ;o)

Takk for klemmer - dokk e goe!