fredag 24. oktober 2008

Forkjølt...

Eg har hatt god tid til å tenkje dei siste dagane. Eg har vore sjuk, og tvunga til å ikkje gjere så mykje. Det er fascinerande korr herleg det er å ikkje gjere noko! Sjølv om eg irriterar meg over dei tinga eg ikkje fekk vere med på, tykkjer eg ikkje det er så synd i meg. Det blei som ei pause i kvardagen. Eg skal ikkje påstå at eg nytta denne tida særleg fornuftig... Eg såg 9 episodar av CSI i går... Og eg har lese masse i boka mi. Men sjølv om det virkar som sløst tid er det herleg å sitte no og vere heilt utkvilt. Eg er framleis litt sjuk, men det var godt for ein som vanlegvis stressar mykje å skru på pause. Livet er herleg - nyt det!!

1 kommentar:

Anonym sa...

eg vet ka du meine. av og t onske eg at eg bler litt syk. syk nok t at eg iche kan gaa t forelesning, men iche saa syk at eg iche klare aa nyte fridagen totalt!
pass paa a nyta det!