onsdag 15. oktober 2008

Studiedag...

I dag har eg hatt ein ganske fin dag. Eg klarte å vakne ganske tidleg - allereie halv 10 på ein fridag! (studiedag)... Og eg fekk jobba med oppgåva me skal skrive om døves kultur. Til no har eg skrive ca. halvparten av det som eg maks, så eg er ganske nøgd! Det kjekkaste som skjedde idag var sjølvklårt middag! Me møttes ein god gjeng frå klassen og åt saman på Zupperia. Det var verkeleg koseleg!!! Må gjentas. Eg åt kyllingwok med ein eller anna fancy Japansk saus på. Det var utruleg godt! Etterpå vindushoppa eg med Magdalene og Grete Kristin - noko som sjølvklårt endte med at eg kjøpte meg støvlar (dei trengde eg, for eg har gått i stykker dei andre) og ei t-skjorte (som eg verkeleg ikkje treng - eg har for monge t-skjorter... men ho er så kul! Det er little miss busy - og ho er så nerdete!) No gler eg meg som ein hoppande sakkosekk på speed til Glenn-Thore kjem! Han kjem i morgon. Trallalalalala... Og i tillegg skal eg i Bibelgruppe i morgon - det blir ein fin dag!! Det var alt frå meg. God kveld og god natt...

1 kommentar:

Camilla sa...

Juhu! Herlig at du har fått deg blogg! Nå har jeg lagt deg til som link fra bloggen min=)
Blir kos i kveld. Fest og basar, sier jeg bare! Gleder meg=)

Og siden denne kommentaren ikke hadde noen serlig relevans til innlegget ditt, må jeg bare føye til på slutten: *Flinke Siri Beate som utnytter studiedagen sin*