onsdag 11. november 2009

Rotete hovud

Kva skal ein gjere når ein kjem heim frå praksis med alt for mykje program og alt for lita tid? Eg har framleis ingen fasitsvar, men eg klarte å mose nesten alt det kjekke inn mellom oppgåveskriving. Fyrste helga eg var heime reiste eg på korweekend. Me øvde, åt og song men det me brukte mest tid på var diverse leker. Me slo kvarandre, me sat på fanga til kvarandre, me prøvde å sjå ut som elefantar og telefonkioskar. Dette berre fyrste kvelden... Me hadde og samlinger laurdag og sundag, me fokus på Jesus. Utover nettene var monge i musikkrommet og song Sing star. Alt i alt ei vellukka helg med lite søvn...
Solveig (korets kosebamse) lagar tomatsuppe med makaroni (eller var det makaroni med tomatsuppe?) når me kjem.
Åsne(dirigenten vår) har kontroll på øvinga. Her trur eg det er alten som skal opp...
Stine, Astri, Ragnhild Sofie, Natalie, Ragnhild, Heidi og Lisa. Situasjonsbilete. Eg diggar det fordi det ikkje er noko logikk i det og fordi Natalie er linselus(som vanleg)
Astrid, Ragnhild, Astri, Natalie og Thomas. Me burde egentlig stå når me syng. Men eg var ikkje den einaste som var litt trøyt siste dagen.
Eg skal ikkje legge ut om oppgåva mi, men mykje av veka gjekk til det...
Då fredagen kom leverte eg oppgåva og så fekk eg besøk av far, mor og Nina Marie. Det var stas. Laurdag var me på tur til Fløien. Me tok bana opp og gjekk tur der oppe, før med gjekk ned igjen. Meg og Nina Marie hadde med kamera. Av ein eller anna grunn gjorde dette at me gjekk litt saktare enn dei andre. Men det blei bra bilete i det minste.
Glenn-Thore og Nina Marie lekar turistar. Etter nøye instruksjon frå fotografen.
Far fann is på vatnet. Forige gong han vitja meg tok han med seg ei grein heim og hang ho i vindauget vårt, så eg blei litt redd for at han ville ha med seg denne og, men det gjekk bra.
Mor blandt haustblada. Eg kan fly!
Sundag blei den store bakedagen. Eg, mor og Nina Marie bakte muffins og kanel i svingen. Me kokte kaffe og laga fruktsalat. Kvifor? Jo, me fekk besøk av Randi(bestemor til Glenn-Thore) og Villy. Me åt og prata og hadde cupfinalen i bakgrunnen. Alt i alt ei flott avslutting på helga.

2 kommentarer:

Anonym sa...

cupfinalen i bakgrunnen?
Hihi..
Hos oss var den i forgrunnen. Eller heile dagen vart egentli planlagt og levd utifrå cupfinalen..
Fine bilder :) :)

Nina Marie sa...

Takk for kjekk helg, Siri Beate :)
Klem hu du har lagt ud turistbilde av ;)