mandag 30. november 2009

Helga i bilete

Fredag:
Kristine laga verkeleg julestemning på det litle rommet hennar, og det blei produsert pepperkaker av 4 kg deig(nesten, eg brukte ikkje opp heile min boks)
Laurdag:
Sophie Mari (venstre på biletet) var i Bergen med jobben, og samstundes var ho og mora, Anne-May med på ei julemesse ute på Stend arrangert av Fana husflidslag. Siri Beate som den gode venninna ho er(pluss at ho veit kor mykje fint My fie lagar) tenkte at dette måtte ho få med seg. Så ho gjekk inn på internett for å finne adressa til denne hallen ho aldri har høyrt om. På håndballforbundet sine sider finn ho ei adresse og tenker at dette må vere ei påliteleg kilde. På gulesider fann ho kart og skreiv opp kor ho skulle. Roger(bilen hennar) bur hjå Glenn-Thore og Siri Beate skundar seg nøgd dit. Så køyrer ho og Glenn-Thore til adressa dei fann på gulesider... Men trur du dei fann hallen der? Om du trudde det, må eg diverre skuffe deg, for der var han sjølvklårt ikkje(då hadde det jo ikkje vore ei historie verdt å fortelje). Men det dei fann var ei dame som fekta med armane og prøvde å forklare den skikkelige vegen til hallen. Siri Beate køyrte så som best ho kunne etter den nye forklåringa til dama med armane. Og ho fann til og med skilt til julemessa og var rett nøgd. Men når ho kom fram køyrte ho berre rett forbi... Dette fordi dama med armane hadde sagt at Siri Beate kom til å sjå hallen lett... Det gjorde ho ikkje... Så ho køyrte inn på ein smal veg ganske langt, før ho snudde og endeleg fann hallen. Men Siri Beate kan meddele at det var verdt strevet, for ho fann ganske mange julegåver der. Glenn-Thore var ikkje like nøgd, då han fekk vondt i ryggen av å gå å sjå på dei ulike tinga.
Laurdag kveld og sundag:

Skytespel. I spelet heiter eg: little miss noob. Det passar. Men eg byrjar å bli betre.

2 kommentarer:

Sofie sa...

Ahw.. du e sødast :) Kjempe kjekt du kom på besøk (tross alt strevet) Klem Sophie Mari

Nina Marie sa...

Helgå i bilder ?? hehe, men skade kje å lesa litt om din fantastiske stedsans... hehehe. Glede meg t du komme hjem eg, Klem Nina Marie :)