fredag 27. november 2009

Laudate

På tysdag hadde me ekstra lang øving med Laudate, fordi 1. Desember er me klåre for julekonsert i kafèen i Salem. Eg vonar DU kjem og høyrer på oss, for det bler kjekt!! (dørene opnar klokka 19:00) Då øvinga nesten var ferdig gjekk brannalarmen og me tusla for livet... ut og sto i kulda. Me måtte vente ei stund ute, me fekk ikkje gå inn igjen. Så kva gjer Siri Beate? Jo sjølvklårt byrjar ho å synge songane me øvar på og heile koret blei me, så det blei ganske så koseleg å stå der ute i kulda. Me fekk nokre tilskoderar som stakk hovuda sine ut av vindauga og undra seg over kva som skjedde...
På veg inn att etter brannalarmen
I pausen. Natalie like lukkeleg som alltid.
Elmer.
Fine Kristine. Oh, det rimte! Eg skal snart vitje Kristine i hennar nye bolig som eg ikkje har sitt enno. Eg gler meg masse. Ha ei superduper helg.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe.. va det du so begynte synginga? Konge!
Ej sang med;)
Fine bilde som ALLTID.
Kos dokke på juleverksted!
Oi, dette blei en stikkordsforma kommentar;)

kristine sa...

boli faktisk:P

Siri Beate sa...

Ja, du bur der jo... Prøve å hørra lure ud, vettu ;o)
Takk, Astri :o)