mandag 21. september 2009

To fine dagar

Her i Borgermesterens gate har me hatt innflyttningsfest. Det må eg seie blei ein stor suksess. Me rekna saman at me trur det var ca. 50 menneskje innom hjå oss forige sundag. Og det er ikkje noko tull.

Kari Helene, Ina og Grete Kristin. Og Camilla i bakgrunnen slepper inn nye vitjerar.

Sandra, (som bur her. Det er veldig viktig at alle får med seg at Sandra er ei av dei eg bur me, syns ho sjølv) Janne og Kristine.

Trygve og Ingvild.

Dagen etter såg Glenn-Thore, Sivert, Grete Kristin og eg Brann-Viking på Brann stadion! Om det var kjekt? Sjølvklårt. Og sjølv om det blei 1-1 så trøyster eg meg med at det berre var Viking som scora mål... Hehe... Morosame bilete blei det og!
Eg klarar og dette... Eg lovar.
Er dette lov, då??

2 kommentarer:

Sandra sa...

hehe, ja det e jo veldig viktig å få fram at eg åg bur her;)

Siri Beate sa...

Å, ja! Kan jo ikkje la ver å nevna d når ein har muligheten...