lørdag 18. april 2009

Ståa

Det har vore påske.
Med egg, Jesus og familie.
Denne påsken har eg vore hjå Glenn-Thore fyrste delen og båe har vore hjå meg andre delen. Hjå Glenn-Thore lerte eg meg å skyte nazizomiar. Det var skummelt og eg "freakt out" ganske monge gonger. Slapp av - det er berre eit spel, eg blei ikkje skada i denne verda, berre i speleverda. 10. April var ein fin dag for meg. Eg og Glenn-Thore har vore saman i eit år. Dette måtte feirast og me åt på kinaresurant og vitja dei tre sverd i fjell! For dei av dykk som ikkje veit det, var det her Harald Hårfagre samla Noreg til eitt rike.

Glenn-Thore var ikkje heilt nøgd...

Men han lyste fort opp att.

Me blei innvitert på dagshyttetur av Ingunn med koking av gule egg(les: brune), grilling av pølser, tur og hyggelege menneskje. Herman hjarteknusaren var tilstades og sjarmerte oss alle i senk.

Ingunn.

Hjarteknusaren.

Heime i Bergen byrjer ting å gå sin vante gang. Eg har funne ut at det berre er ein månad(og ein dag) til min fyrste eksamen. Det var ikkje ein fin tanke. Eg har vore ute å slikka sol med Camilla. Me hadde smoothie frå fruktbar. Nam. Eg har grilla med mine flotte "sambuarar". Det var kanonkoseleg(og godt!). Eg har vor på danseforestilling og sett Carte Blanche. Det var kult. Dei er utruleg dyktige. Eg har fått vont i hovudet av å sove til tullete tider. Jaja. Konklusjonen må vere at eg har det bra, men er litt forvirra.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Heia:)
Kjekt å sjå liv i bloggen din :) Nokken daga sida sist no.. hehe..
Koslige bilde du he tatt!!
Eksamen ja, grøss..
Men det er godt å vite at du kosa dej innimellom du oxo:) Med grilling og smoothie.. Sei fra om du vil grille fleire gonga, da kjem ej løpande!! yey!
God helg :D

Siri Beate sa...

Hehe.. Ja, har vore litt stille her inne, men sånn e livet. Nå har eg fått total angst for eksamen, og det bler nok ikkje hyppigare innlegg av det... ;o)

NINA M sa...

Heihei :)
lykke t med eksamenstress og sånn. Eg vett at du komme t å klara deg :)
fine bilde btw.
Klem fra den beste søstrå di =)

Camilla sa...

Harfsfjord... stedet med det vannvittig vanskelige navnet å uttale! Solslikking og smoothie må til i en stundenthverdag:) EKSAMEN!? Hæ!? Ska mi ha d!? *leve i fornektelse*

Siri Beate sa...

Takk, Nina. ;o) Love ya!

Ja, Camilla, og tydeligtvis og vanskeligt å stava... HaFRsfjord! hihi... Nei, eksamen har me ikkje sett!