torsdag 23. april 2009

Home is where the hugs are

Eg skal flytte!
Det er rart. Det er fint. Det er litt trist. Det er spanande. Det er kult.
Eg kjem til å sakne Villa Nordpolen. Dette gamle, søte, sjarmerande huset. Og bekken/elva/stryket som rann forbi og minna oss om korleis veret hadde vore i dagane før. Men det eg kjem til å sakne ennå meir er å bu med to fantastisk gode vener: Janne og Kristine. Dei er verkeleg flotte menneskje! Fulle av klemmar, gode ord, morosame oppspinn, oppmuntring og glede. Eg blir glad av å bu med dei. Eg er heldig: Ingen av dei forsvinn langt; båe er framleis i Bergen til hausten.

meg, Kristine og Janne.

Eg skal flytte inn med tre andre til det som for meg er midt i byen. Det tek berre 5 min. å gå til bystasjonen og 10 til sentrum. Eg er van med 20 og 30... Eg kjenner berre ei av dei eg skal bu med; Camilla. Camilla er tøff. Eg gler meg masse til å bu med Camilla. Dei to andre er vener av Camilla, så eg trur nok ikkje dei kan vere serleg farlige.
Camilla er snill.

3 kommentarer:

Camilla sa...

Ntååå.... Vakkert bilde du fant a mæ, forresten.

Unknown sa...

Ååå så koseligt =)
Eg kjeme te å savna å bu med deg, mårr! Må kje tru du sleppe onda å koma på besøk og omvendt ;P
Store knip :D

Marianne sa...

trur du kjem te å kosa deg me å bu me camilla :)