søndag 26. desember 2010

Julehelsing

God Jul!
Eg vonar du har hatt ein velsigna strålande jul! Eg har hatt ein aldeles nydeleg julaften. Mange fine gaver har eg og fått. Eg har slappa av mykje - kanskje litt for mykje til tider, men i morgon skal me ut i snøen og kose oss. Me skal leike og ake. Eg gler meg masse. Då eg kom heim var det julekortlaging, -skriving, -liming og -sending på gong og her er julebileta frå familien Larsen i år:
Mor, meg, far og Nina Marie i snøen.
Eg og Nina Marie - verdas kulaste systre...
Nina Marie har lært meg korleis eg brukar Photoshop og dermed har eg sjølvklårt leikt meg med det og! Her er resultatet:
Siri Beate, Biå og meg ;o)

2 kommentarer:

Helga sa...

Så koselig familiebilde!
God jul (fortsatt)! Gleder meg til å sees igjen med tider og stunder=)

Christina sa...

Ser ut som en bra familie :)