torsdag 16. desember 2010

Julegavetilkvarandrebord

Eg elskar jul! Og eg gler meg som ei lita jente til å endeleg kome heim til Grannes; til familien min, til gode vener, til julepynt, til juletre, til julekort, til leiking i snøen i Sirdalen, til pakkeseremoni, til litle julaftenfrukost, til julaften med mor, far, Nina Marie, tante Liv Helene og søskenbarnet mitt Arild, til romjul og til bursdagsselskap. Og som om ikkje alt dette fantastiske eg har å kome heim til er nok skal eg videre til Kjeller og vitje min kjære og familien ved nyttår. Eg må seie eg har eit fint liv!
Men eg har og eit supert liv i Bergen, som ein ikkje skal kimse av! Fredag 10. Desember var eg, Janne, Kristine og Natalie på Big Horn Steak House og åt. Silje skulle vere med men eksamensmonsteret hadde åte ho opp. Eg har funne fram mitt gamle kamera - så eg har bilete de kan sjå.
Kristine og Janne.
Natalie.
Meg.
Me er alltid seriøse...
Søøøte.

Ingen kommentarer: