lørdag 10. oktober 2009

Heime på Sola

Det er godt å vere heime på Sola. Fram til no har eg vore med mi kule mor og fått slappa av eindel(og sove alt for mykje). I går (fredag) var me på konsert me "Humming people" eit kristent band. Det var utruleg flinke og underhaldande. Eg storkoste meg!
Heile bandet.
I dag har eg vore supereffektiv. Fyrst lempa eg og mor ved hit og dit. Så køyrde me til morfar og skifta dekk på den eine bilen (som eg punkterte dagen før på vei til morfar... Så no er det hjulet veldig kaputt, og eg kan informere om at det ikkje er kult å køyre med punktert dekk...) Så tusla eg rundt heile huset til morfar med kantklypparen. Det skal her informerast om at morfar har eit stort hus... og ein stor hage. Etter at me forlot ein nøgd morfar gjekk me heim og vaska der. Eg tørkte støv i stova, vaska vindauga med karmar i stova. Vatna alle blomane til mor og Vaskte heile kjøkkenbenken (inkludert under microbølgeovn og diverse andre ting og tang) Kvar får eg energien min frå? Har ikkje peiling!
Men no er Nina Marie og far komen heim frå Polen og Tysklandstur med klassa til Nina Marie. Så då vil eg henge med dei.
Me bloggast :o)

4 kommentarer:

Marianne sa...

Så flink du e!!

Siri Beate sa...

Takker og bukker :o)

Sofie sa...

Heia - kjekt at du har og har blog. Du må få deg bloglovin eller google follow. Eg e litt nye i gamet, men vil "følga" bloggen din. Så nå sitte eg her på jobb og kose meg med å lesa bloggen din. Du e så flinke å ta bilder vennen.
Gla i deg! klem fra Sophie

Stina sa...

flinke du e!=D
ehm, eg utfordre deg egXD
gå t min blogg for detalja=D