søndag 31. oktober 2010

Endeleg

Har eg tid.
Nokre gonger føles det som eg jagar etter tida i staden for å prøve å la ho kome til meg. Men ein har det utruleg kjekt når eg hoppar frå det eine til det andre - når det skjer ting heile tida. Men nokre gonger treng ein ro. Til å gjere ting ein aldri har tid til. Idag har vore ein sånn dag. Eg er komen til Ålesundm, der eg og Heidi skal bu i tre veker medan me er i praksis på Hareid. Me kom i går og tok oss ein tur rundt om i byen. Dagen idag har gått til å dille med bilete. Og medan eg gjorde det har eg funne ut kor mykje kjekt eg har gjort i det siste. Eg tenkjer eg deler nokre bilete me dykk:
I somar fekk eg komt meg til Kjeller. Her på vitjing hjå Randi (bestemor til min kjære). Me er fine!

Og hjå Randi. Finefine hunden.

Døves kulturdager i Molde. Her er Tyst teater (heilt til høgre og heilt til venstre) og to frivillige skodespelare - meg og ein eg ikkje kjenner.

Alle som var med til Molde frå 3. klasse. Meg, Anine, Julie og Marianne. Her på atlanterhavsvegen. Solveig. Me er på Fløientur.

Andreas. Og på Fløientur.

Nina Marie (mi flotte syster) var på vitjing sjå meg.

Denne helga vitja eg Inga i Oslo. Her er eg foran slottet - supernøgd. Eg har nemleg ikkje vore i tigerstaden før.

Ingen kommentarer: